maandag 12 oktober 2009

Voetbal International als reserve-Radar


Ik koop nooit de papieren versie van Voetbal International, maar ben wel een enthousiaste consument van de RSS-feed. Leuk om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en ook de columns van Nico Dijkshoorn lees ik met plezier. Hoofdredacteur Johan Derksen heeft ook een wekelijks podium, waarin hij vaak oeverloos uitweidt over de vervlogen romantiek van oude stadions en clubs. Niet mijn kopje thee, dus ik sla het helemaal over. Vandaag echter geeft Derksen echter een hele analyse ten beste van de gang van zaken rond de DSB Bank. Ik begrijp dat er een link is tussen de bank en AZ, maar wat heeft een analyse van het commerciele beleid van dit bedrijf in een voetbalblad te zoeken? Daar hebben we het Tros-programma Radar toch voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten