dinsdag 30 juni 2009

Voetbal is big business


De wereldwijde economische crisis lijkt nog weinig vat te krijgen op het topvoetbal. Real Madrid strooit met euro´s als zwarte piet op sinterklaasavond om nieuwe toppers binnen te halen, terwijl ook de andere clubs niet stilzitten op de transfermarkt. De voorbereidingen op het nieuwe seizoen zijn ook al weer op gang, de eerste kwalificatiewedstrijden voor de Champions League staan vandaag al op de rol (echt waar! 30 juni!) en ondertussen is het WK ook al niet ver meer. Aanleiding genoeg voor mij om dit blog te starten.

Wat ga ik hier doen? Ik zal niet schrijven over wat er op het veld gebeurt, maar me vooral concentreren op de zakelijke kanten van het voetbal. Waar dat precies begint of ophoudt, zal ik wel zien. Ondernemende sporters, sportende ondernemers en alles wat me verder interessant lijkt. Of zoiets...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten