Ok, ik snap ook wel dat het twee verschillende bedrijven zijn die onder dezelfde vlag werken. Maar ik kan me toch voorstellen dat het intern wel wat scheef opgetrokken wenkbrauwen zal opleveren. Als het al geen flinke ruzie is...
donderdag 29 oktober 2009
Is PriceWaterhouseCoopers schizofreen?
Ok, ik snap ook wel dat het twee verschillende bedrijven zijn die onder dezelfde vlag werken. Maar ik kan me toch voorstellen dat het intern wel wat scheef opgetrokken wenkbrauwen zal opleveren. Als het al geen flinke ruzie is...
woensdag 28 oktober 2009
Zidane praat over voetbalschoenen
Reclamemakers opletten. Het hoeft niet lollig te zijn, niet ingewikkeld, niet schreeuwerig. Gewoon een man die praat over zijn voetbalschoenen, gemixt met beelden waarin hij het bewijs van de kwaliteit levert. Een briljant filmpje en nog overtuigend ook. Als ik zelf nog voetbalde, zou dit me over de streep trekken. Ja, Zinedine Zidane was wel de beste voetballer van zijn tijd en hem zien voetballen is heel bijzonder. Zelfs nu nog.
O, o, o wat is dit mooi...
Het heeft helemaal niets te maken met de rest van de berichten op dit blog, maar het is toch wel heel erg de moeite waard, geloof me.
Audi-presentatie bij Real valt in de sneeuw

De spelers van Real Madrid kiezen ieder jaar een nieuwe auto van de sponsor. In ruil daarvoor moeten ze dan even een proefritje voor de camera maken, zodat Audi aan de rest van de wereld kan laten zien dat de sterren in hun producten rijden.
De presentatie van dit jaar was echter wat lastig. De voetballers moesten namelijk een stukje rijden in de sneeuw, wat niet iedereen even gemakkelijk afging, zoals te zien is in het filmpje op AS.com.
Audi timmert flink aan de weg in het voetbal. De Duitse autoproducent is ook sponsor van FC Barcelona, FC Bayern München, Manchester United, AS Monaco en Red Bull Salzburg.
Eigen bier voor Maradona
De Argentijnse superster is de eerste in een serie. De brouwerij is van plan ook onder de namen van andere beroemde voetballers bier op de markt te brengen.
Wel een vreemde combinatie trouwens, Maradona en bier. Bij het horen van zijn naam denk je toch eerder aan een andere drug.
donderdag 22 oktober 2009
Pathé wil WK uitzenden in bioscoop
Volgens een Pathé-woordvoerder is er veel belangstelling onder voetballiefhebbers om de wedstrijden van Oranje op het komende WK in de bioscoop te bekijken.
''Het afgelopen weekeinde is het in Londen getest en daar bleek het een succes'', aldus de woordvoerder. ''Wij gaan bekijken of het mogelijk is en we zijn met verschillende partijen in gesprek.''
Pathé toonde de afgelopen jaren al registraties van toneel- en operavoorstellingen en muziekconcerten zoals van Robbie Williams. ''Sport zou een logische volgende stap zijn''.
Het is weer eens iets anders dan de kroeg. Zou het echt werken? Betalen voor iets wat je gratis thuis op je breedbeeldtelevisie kan bekijken?
woensdag 21 oktober 2009
Aasgieren storten zich op AZ
De belangstellenden staan in de rij om AZ te kopen. Volgens het Noord-Hollands Dagblad gaat het om investeerders uit Oost-Europa en het Midden-Oosten.
,,De koopjesjagers staan al klaar. Het is een soort drie dolle dagen in de Bijenkorf'', zegt een ingewijde uit de voetbalwereld.
We zullen zien. Er waren ook belangstellenden voor DSB Bank, maar die haakten toch af na een blik in de boeken. Of zal AZ zich toch voor de derde keer in handen van een rijke eigenaar storten?
maandag 19 oktober 2009
'AZ-fans zeggen massaal VI op'
Voetbal International heeft honderden opzeggingen gekregen van boze AZ-fans vanwege berichtgeving over de toekomst van de Alkmaarse club. Tenminste, dat schrijft AZ Fanpage.
Zelf gaven de redacteuren toe 'niet wijs te raken uit de Hongaarse kubus', maar dat weerhield beide journalisten niet om op een uiterst zwartgallige, speculatieve en amper onderbouwde manier het doodvonnis van AZ te tekenen. Twee blunders tekenden echter hun onwetendheid. Zo werd gesteld dat de directie van AZ zelf niet weet hoe de vork precies in de steel zit. Een erg vreemde zaak met penningmeester Rene Neelisen in de gelederen die al van meet af aan de rechterhand is van Dirk Scheringa en zowel bij AZ als bij DSB een directiefunctie vervult. Ook de insinuatie dat het stadion van AZ op het spel stond was de plank totaal mis slaan aangezien een verkoop nooit een huurovereenkomst kan breken.
Zo werkt de lange reclamespot van VI twee keer per week op RTL 7 als een boemerang tegen het blad en hoofdredacteur Johan Derksen. Toch maar weer kijken vanavond hoe hij dit weer gaat rechtbreien.
Abonneren op:
Posts (Atom)